Klantenservice

Vragen? Siliciumweg 32, 3812 SX Amersfoort. ()

Veiligheid & privacy

  • Algemene voorwaarden
    Wanneer u akkoord gaat met onze offerte, gaat u akkoord met de bijbehorende Algemene Voorwaarden en Garantievoorwaarden. Deze kunt u vinden op de achterkant van uw offerte en op onze website.
  • Bescherming persoonsgegevens
    Voor het versturen van de mailing hebben wij eenmalig gebruik gemaakt van postadressen, verkregen uit Consubase. Consubase is een database met naam en adresgegevens. Consubase is tot stand gekomen vanuit verschillende databronnen, zoals bijvoorbeeld de Basisregistratie Adressen en Gebouwen en gegevens vanuit oude voertuigregistraties. Zo is een adressenboek ontstaan vergelijkbaar met de telefoonboeken van vroeger. De adressen kunnen worden ingezet voor het verzenden van reclamepost. Geen reclamepost via Consubase meer ontvangen? Wenst u geen reclamepost te ontvangen via Consubase, dan kunt u zicht direct uitschrijven via www.consubase.nl/bedrijf. U heeft hier altijd uw recht op bezwaar. Let op, u schrijft de gegevens direct uit bij Consubase. Dit betekent dat u nog steeds via andereorganisaties reclamepost kan ontvangen. Helemaal geen reclamepost meer ontvangen? Wenst u van geen enkele organisatie nog reclamepost te ontvangen, dan kunt u zich via Postfilter inschrijven in het Nationale Postregister. Het Postfilter werkt als een Bel-me-niet Register voor reclamepost. Het Postfilter dient door alle adverteerders in Nederland te worden gevolgd. De Nederlandse Reclame Code Commissie houdt hierop toezicht. Via de website van Postfilter kunt u zich registreren in Postfilter: www.postfilter.nl. Voor de meest voorkomende vragen en meer informatie verwijzen wij u graag naar de website www.consubase.nl.

Klantenservice

  • Bereikbaarheid
    Wij zijn te bereiken via het contactformulier op onze website en u kunt ons van maandag t/m vrijdag telefonisch bereiken tussen 9:00 en 18:00 uur. We zullen uw vragen binnen 24 uur beantwoorden.
  • Klachten
    Wij vinden het erg belangrijk om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Wanneer u vindt dat wij hier niet in geslaagd zijn, komen we graag met u in contact om te beoordelen wat we kunnen doen om toch de juiste ervaring bij u achter te laten! Hiervoor kunt u ons telefonisch bereiken, een e-mail sturen of het contactformulier op de website invullen.
  • Contact
    U kunt ons bereiken via het contactformulier op de website of door ons een e-mail te sturen naar contact@nederlandschildert.nl of op postbus Siliciumweg 32, 3812 SX Amersfoort. We helpen u graag!

Adviesgesprek

  • Afspraak maken
    Om een afspraak te maken voor een vrijblijvend adviesgesprek kunt u gebruik maken van het contactformulier op de website. Wij zouden u willen vragen uw postcode, huisnummer en telefoonnummer naar ons te sturen. Op basis van deze gegevens kan de afdeling planning contact met u opnemen voor het maken van een afspraak. Uiteraard kunt u ons ook altijd bellen om een afspraak te maken.
  • Persoonlijke schilder expert
    Om de offerte zo correct mogelijk op te stellen vinden wij een adviesgesprek met een schildert-expert erg belangrijk. Hij of zij meet nauwkeurig alle elementen in waardoor de offerte volledig op maat gemaakt is. Daarnaast kunt u uw wensen persoonlijk met hem of haar bespreken. De schilder-expert is later ook altijd telefonisch voor u bereikbaar.
  • Collectief
    Nederland Schildert werkt voor een groot deel op collectieve campagnebasis. U koopt uw schilderwerk bij ons dus als het ware collectief: samen met uw buurt, straat of stad. Hierdoor kunnen we u niet alleen een mooi aanbod doen, maar ook de uitvoering op korte termijn verwezenlijken!
  • Duur van het gesprek
    Het vrijblijvende adviesgesprek met een schildert-expert zal ongeveer 60 minuten duren.
  • Offerte
    Tijdens het adviesgesprek stelt de schildert-expert een offerte op, volledig aangepast aan uw woning. Hier worden eventuele bijzonderheden en bijkomende wensen in opgenomen.
  • Kosten schilderwerk
    De prijs voor het schilderen van uw woning hangt af van verschillende factoren. Daarom heeft Nederland Schildert ervoor gekozen om kosteloos en geheel vrijblijvend een schilder-expert bij u langs te sturen, zodat wij een prijsopgave op maat voor u kunnen opstellen aan de hand van de bevindingen.

Uitvoeren werkzaamheden

  • Onze schilders
    Nederland Schildert is altijd op zoek naar de beste partijen om mee samen te werken. Door te kiezen voor lokale, vakkundige schilders die ervaring hebben met particuliere woningen en Sikkens producten bent u verzekerd van hoge kwaliteit.
  • Inplannen werkzaamheden
    Zodra de bevestiging van uw offerte binnenkomt bij Nederland Schildert en wij u als klant mogen verwelkomen, zal onze werkvoorbereiding uw offerte beoordelen. Vervolgens wordt uw klus in een week ingepland, om daarna in overleg met de schilder de startdatum te bepalen. Komt de week of datum u niet gelegen? Bel of mail dan gerust, zodat we de afspraak kunnen verzetten.

Bestelling schilderwerkzaamheden

  • Bedenktermijn
    Bij het kopen op afstand heeft u altijd 14 dagen wettelijke bedenktijd. Zodra u online uw aankoop gedaan heeft, heeft u dus recht op deze termijn. Indien er een adviesgesprek heeft plaatsgevonden met één van onze schildert-experts, geldt ook de 14 dagen wettelijke bedenktijd. Wilt u de verkoop herroepen, kunt u contact opnemen met de klantenservice of uw schilder-expert.
  • Vragen over offerte
    Zijn er nog onduidelijkheden over uw offerte, neem dan contact met ons op via het contactformulier op de website, door een e-mail te sturen naar contact@nederlandschildert.nl of een brief te sturen naar: Siliciumweg 32, 3812 SX Amersfoort.
  • Wijzigen offerte
    Indien u graag iets zou willen wijzigen in uw offerte, neem dan contact met ons op via het contactformulier op de website of door een e-mail te sturen naar contact@nederlandschildert.nl of ons te bellen op 0900 – 11 00 007.
  • Geldigheid offerte
    De offerte die voor u is opgesteld, heeft een geldigheidsduur van zes maanden.
  • Telefonisch bevestigen
    U heeft de optie om uw offerte telefonisch te bevestigen. Zodra u telefonisch contact opneemt met Nederland Schildert en aangeeft dat u de werkzaamheden graag uit zou willen laten voeren, zal uw akkoord samen met u telefonisch verwerkt worden en worden doorgegeven aan de afdeling planning.
  • Per e-mail
    U kunt de ondertekende offerte sturen naar contact@nederlandschildert.nl
  • Per post
    U kunt de ondertekende offerte in een ongefrankeerde envelop sturen naar: Nederland Schildert
    Siliciumweg 32, 3812 SX Amersfoort.

Betalen

  • Factuur
    Nadat wij de werkzaamheden bij u hebben afgerond, ontvangt u van ons een factuur per e-mail. Wanneer u niet in het bezit bent van een e-mailadres zullen we u de rekening toesturen per post.
  • Betalingstermijn
    Vanaf de factuurdatum heeft u een betalingstermijn van 7 dagen.
  • Betaalmogelijkheden
    Nadat u van ons de factuur heeft ontvangen kunt u het bedrag per bank overmaken. We hebben helaas geen mogelijkheid contante betalingen te ontvangen.
  • BTW
    Op schilderwerkzaamheden geldt het BTW-tarief van 9%.

Contactopties

De klantenservice is van ma t/m vr geopend van 09:00 uur t/m 18:00 uur.

Bel ons nu op 0900 - 11 00 007
We zijn bereikbaar

U kunt met ons livechatten
Niet beschikbaar