Klantenservice

Vragen? 0900-11 00 007 (gratis)

Veiligheid & privacy

  • Algemene voorwaarden
    Bij het kopen op afstand heeft u altijd 14 dagen wettelijke bedenktijd. Zodra u een online aankoop gedaan heeft, is er dus een bedenktermijn. Indien er een adviesgesprek heeft plaatsgevonden met één van onze schildert-experts, geldt ook de 14 dagen wettelijke bedenktijd. Wilt u de verkoop herroepen kunt u contact opnemen met de klantenservice of uw schilder-expert.
  • Bescherming persoonsgegevens
    Wij hebben adresgegevens ingekocht vanuit de Consubase van het bedrijf EDM. Consubase is een verzamel database die gegevens uit verschillende bronnen ontvangt, bronnen zoals verschillende off- en online enquêtes en bijvoorbeeld het verhuisbericht van postNL. Consubase is aangemeld bij het College bescherming persoonsgegevens onder meldingsnummer 1285521. Op www.cbpweb.nl is hierover meer informatie te vinden.

Klantenservice

  • Bereikbaarheid
    Wij zijn te bereiken via het contactformulier op onze website en u kunt ons van maandag t/m vrijdag  telefonisch bereiken tussen 9:00 en 18:00 uur. We zullen al uw vragen binnen uiterlijk 24 uur beantwoorden.
  • Klachten
    Wij vinden het erg belangrijk om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Indien dit jammer genoeg niet het geval zou zijn vinden we het essentieel om uw eventuele opmerkingen zo goed mogelijk samen met u af te handelen. Hiervoor kunt u ons telefonisch bereiken, of via het contactformulier op de website.
  • Contact
    U kunt ons telefonisch bereiken,  via het contactformulier op de website en via de chat.

Adviesgesprek

  • Afspraak maken
    Om een afspraak te maken voor een vrijblijvend adviesgesprek kunt u gebruik maken van het contactformulier op de website. Wij zouden u willen vragen uw postcode, huisnummer en telefoonnummer naar ons te sturen. Op basis van deze gegevens kan de afdeling planning contact met u opnemen voor het maken van een afspraak. Ook is het mogelijk om een aanmelding telefonisch met u te verwerken.
  • Persoonlijke schilder expert
    Om de offerte zo correct mogelijk op te stellen vinden wij een adviesgesprek met een schildert-expert erg belangrijk. Hij meet ook nauwkeuring alle afmetingen waardoor de offerte volledig op maat gemaakt is. Deze expert is later ook altijd telefonisch bereikbaar.
  • Collectief
    Nederland Schildert werkt voor een groot deel op collectieve campagnebasis. U koopt uw schilderwerk bij ons dus als het ware collectief: samen met uw buurt, straat of stad. Dit is uiteraard goedkoper! Wij kunnen efficiënter werken, omdat we veel klussen in eenzelfde straat of dorp hebben. En die efficiëntie delen we met u!
  • Duur
    Het adviesgesprek met een schildert-expert zal ongeveer 45-60 minuten duren.
  • Offerte
    Tijdens het adviesgesprek stelt de schildert-expert een offerte op, volledig aangepast aan uw woning. Hier worden eventuele bijzonderheden en bijkomende wensen opgenomen.
  • Kosten schilderwerk
    De prijs voor het schilderen van uw woning hangt af van verschillende factoren. Daarom heeft Nederland Schildert ervoor gekozen om kosteloos en geheel vrijblijvend een schilder-expert bij u langs te sturen, zodat hij een prijsopgave op maat voor u kan doen aan de hand van de bevindingen.

Uitvoeren werkzaamheden

  • Team
    Nederland Schildert is een schildersbedrijf en beschikt onder meer over eigen schilders. Wij werken samen met partijen die de beste schilders leveren. De schilders hebben ruime ervaring in het schilderwerk aan particuliere woningen. Zo bent u verzekerd van hoge kwaliteit.
  • Voorstel per e-mail
    Zodra de bevestiging van uw offerte binnenkomt bij Nederland Schildert en wij u als klant mogen verwelkomen, zal de afdeling planning u contacteren met een datumvoorstel.

Bestelling schilderwerkzaamheden

  • Bedenktermijn
    Bij het kopen op afstand heeft u altijd 14 dagen wettelijke bedenktijd. Zodra u een online aankoop gedaan heeft, is er dus een bedenktermijn. Indien er een adviesgesprek heeft plaatsgevonden met één van onze schildert-experts, geldt ook de 14 dagen wettelijke bedenktijd. Wilt u de verkoop herroepen kunt u contact opnemen met de klantenservice of uw schilder-expert.
  • Vragen over offerte
    Zijn er nog onduidelijkheden over uw offerte, neemt u dan contact op door middel van het contactformulier op de website, door gebruik te maken van de chat op de website of door telefonisch contact op te nemen.
  • Wijzigen offerte
    Indien u graag iets zou willen wijzigen in uw offerte, kunt u dit aangeven via het contactformulier op de website van Nederland Schildert of door telefonisch contact met ons op te nemen.
  • Geldigheid offerte
    De offerte die voor u opgesteld is heeft een geldigheidsduur van zes maanden.
  • Telefonisch bevestigen
    U heeft de optie om uw offerte telefonisch te bevestigen. Zodra u telefonisch contact opneemt met Nederland Schildert en aangeeft dat u de werkzaamheden graag uit zou willen laten voeren, zal het samen met u telefonisch verwerkt worden en doorgegeven worden aan de afdeling planning.
  • Per e-mail
    U kunt de ondertekende offerte sturen naar contact@nederlandschildert.nl
  • Per post
    U kunt de ondertekende offerte in een ongefrankeerde envelop sturen naar: Nederland Schildert Antwoordnummer 499, 3800 VB Amersfoort

Betalen

  • Factuur
    Nadat wij de werkzaamheden bij u hebben afgerond ontvangt u van ons een factuur per email. Wanneer u niet in het bezit bent van een e-mailadres zullen we u de rekening toesturen per post.
  • Betalingstermijn
    Vanaf de factuurdatum heeft u een betalingstermijn van 7 dagen.
  • Betaalmogelijkheden
    Nadat u van ons deze factuur heeft ontvangen kunt u het bedrag per bank overmaken. In uitzonderlijke gevallen in een contante betaling ook mogelijk. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.
  • BTW
    De BTW bedraag 6%

Contactopties

De klantenservice is van ma t/m vr geopend van 09:00 uur t/m 18:00 uur.